نظارت بر رعایت نظافت تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی تشدید می‌شود 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: عوامل گشت و بازرسی در صورت مشاهده تاکسیرانانی که نظافت خودرو را رعایت نکرده باشند برای اعمال قانون به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌ کنند.

محمد رضا وثوق نیا  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت:با توجه به این که مطابق آیین نامۀ اجرایی مصوب هیئت وزیران، تاکسیرانان متعهد به رعایت نظافت مرتب بیرون و داخل تاکسی‌ها بوده و رعایت بهداشت و نظافت تاکسی‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان لازمۀ کار تاکسیرانان است.

وی اضافه کرد:لذا تشدید نظارت بر نظافت بیرون و داخل تاکسی‌ها در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در صورت مشاهده تاکسیرانانی که نظافت خودرو را رعایت نکرده باشند برای اعمال قانون به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌ کنند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تشدید نظارت‌ها علاوه بر نظافت بیرون و داخل خودرو شامل رعایت نظافت، آراستگی و پوشش رانندگان، خالکوبی، عیوب و نواقص ظاهری خودرو‌ها و همچنین نصب اشیاء غیرمجاز و نامتعارف خواهد شد و این گونه تاکسی‌ها نیز مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

وی افزود:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد فوق در ناوگان تاکسیرانی می‌توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۳۳۸۴۸۰۰۰ داخلی ۶۰۸ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
با سلام لطفا به وضعیت نظافت تاکسی های شهرک دانش و ناصر آباد هم رسیدگی گردد.
در صورت امکان خط دانش از ناصرآباد جدا گردد.با تشکر شهروند